skolan imorrn...

Jag älskar ju sovmorgon (snarare sovdag) så det känns ju sådär att jag ska gå upp innan 7 imorrn...? Men that's life. Schemat börjar med teknik (de har ja inte haft på ett år, så de känns kul) men ännu bättre förra terminen då jag hade sovmorgon istället. Jag kan inte säga att jag hatar skolan, men jag hatar att gå upp på morgonen, har man en bra dag o de händer nått så kan vi ha jättekul, men annars så är det ganska tråkigt. Sen har jag hört många säga att 8an är värst, jag vet inte riktigt eftrersom att jag inte gått klart skolan än på ett tag, men det är ju nu vi måste bygga upp våra betyg för att få ett bra försprång nästa termin.




En av de roligare dagarna i skolan, utanför hemkunskapen.

Kommentarer

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0