3 days ago...

Det är ungefär 3 dagar sedan senaste blogginlägget publicerades, känns ju sådär. Men jag har inte haft något speciellt roligt att skriva om, vem vill läsa om någon som bara äter, pluggar, tränar o sover? Visst jag gör andra saker, men jag hinner liksom inte med så jättemycket mer, jag är med mina vänner också o på fritidsgården, men det är ju inte direkt kul att blogga om det heller? Äh, när det inte finns något kul att berätta får man istället hitta snygga kläder eller fina bilder :)

Senare ska jag iaf på bio med Michaela, berättar vilken senare ;)


2 par skitsnygga jeans från junkyard, snygga till sommaren eftersom att dom är korta ;)

Kommentarer

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0