Conscious collection



Eftersom att jag måste plugga idag och vara en sväng i stallet så blir jag tvungen att titta efter de här skönheterna imorrn. Jag tittade efter dessa på H&Ms hemsida imorse i hopp om att dom skulle finnas kvar, men självklart inte. De kommer säkert inte ens finnas här i lilla Trollhättan, men om dom har kommit in här hoppas jag innerligt att dom finns kvar i 34. Annars får jag väll kolla tradera eller hitta ett par andra vilket troligtvis kommer att bli dyrare. I värsta fall får jag väll försöka mej på att virka ett par egna.

Kommentarer
Postat av: Christie

-samma här fast i december ;)

2011-04-19 @ 20:50:32
URL: http://chrjs.blogg.se/

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0