Life of PinkNerd


FAB LIFE OF PINKNERD. Tur att det inte ser ut riktigt så längre :)



Nu ska jag plugga, HISTORIA-prov imorrn, hemskt. Jag siktar nog på ett VG, jag orkar inte plugga, jag gillar't inte någonstans. Konstigt förresten att jag har (måste kolla så att jag säger rätt) VG-MVG i ALLA ämnen utom Svenska, Idrott och Musik. Okej, i musiken bryr jag mej inte. Men hon har skrivit såhär(i musik) Caroline har lärt sej att spela lite gitarr. LITE ? Jag har kunnat spela gitarr bra sen jag gick i trean. Sen i idrotten, det jag själv tycker bäst om och det jag själv tycker att jag är bäst på (inte bäst av alla utan bästa ämnet för mej). Idrottsläraren kan behöva nya glasögon.

Nu ska det pluggas, puss ♥


Kommentarer

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0