En rubrik här va ?

Att det ska vara så jobbigt med rubriker. Jag kommer aldrig på några. Eller ja. Egentligen gör jag ju det till varje inlägg, men det blir inget bra någonstans. Men denna ribriken, den gillar jag :)

Jo, en grej om mina bilder med "text" på. Jag har hämtat dom från någon sida, jag kommer tyvärr inte ihåg namnet. Men det är bara att använda google. På min dator används det flitigt, jag söker efter allt där. Nästan. Men texten jag använde i "mobilinlägget" heter iaf "hollywood". En sak till; Om ni ska fråga anonyma grejer så är det väll lättare att akriva i dom i frågeformuläret ' lr vafan man ska kallat'. Men jag älskar kommentarer. Det är klart att jag gör. Men det är enklare att svara så.


Så här ful var min blogg när jag startade den. Tur att den har förändrats.


Kommentarer

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0