Wantings

Högst upp på listan är just nu en Louis Vuitton väska, hmm. En sån önskar jag mej när jag fyller år. Helst en "Keepall 50 with shoulder strap"
1.


2.

och nej, tro inte att jag vill vara som kissie. För det är inget man vill vara. Jag såg sånnahär första gången på en del norska bloggar och även på Isabelle Strömbergs blogg. Hur mysig ser inte den ut? ♥

3.
Nytt skal till mobilen, vafan. Den är ju helsvart? rosa ska det vara! Fast egentligen tycker jag inte att dom rosa skalen som finns att köpa är jättesnygga, jag vill ha något mer eget. Lite mer speciellt skal. Någon med massa "diamanter" på, eller Hello Kitty? eller bara något helt annat.

Imorrn är det ju Fallens dagar här i Trollhättan, eller ja. Egentligen startade det väll idag? Om jag inte är helt fel. Men det är bara småstart. Imorrn börjar det på riktigt, gosh. Jag kommer inte ihåg alla jag ska gå med?


Kommentarer

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0