Nattbloggning

Självklart har glömska jag glömt av att bloggen fyllde ett år i tisdags, wosh. Redan? Grattis till den ♥

Förut idag har jag vart på Kommisarie Späck med Michaela och Matilda eftersom att Matilda fyller år på söndag, riktigt bra film med vad ska man säga?... oväntade skämt ? HAHA. Nu tänkte jag snart sova iaf, Imorrn tar jag väll en lång sovmorgon och sen vid 3 ska jag till Johanna och bada och kanske gå på stan. Och så hoppas vi självklart på fint väder och att mobilen har helt fel om vädret (H)
f
härlig sommarbild från juli förra året.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe grattis till din blogg ;)

2010-07-09 @ 01:18:23
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0