Gymkhana och städning

På konfirmationsridlägret idag, sista dagen :( hade vi självklart sparat det roligaste till sist. gymkhana, för er som inte vet vad det är så är det ungefär som stafett på hästar ♥


riktigt såhär duktiga är vi inte, men vi kan ju låtsas. Vi hade bara en häst per lag och körde därför utan sadel
och kastadde upp varandra på hästen och galopperade iväg.

Frågar ni mej så vann mitt lag (Moas Skitungar) men om man frågar någon i de andra laget (Klara färdiga gå) så tror dom nog att dom vann. Aja, vi vann i balans kan jag stolt säga iaf, 4 avramlingar i deras lag, ingen i vårat.

Nu har jag precis börjat städa inför på söndag (konfirmationen). Imorrn blir det ju jättebra väder och då vill jag sola, fan. Jag kommer knappt hinna.


Kommentarer

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0