10 saker ni inte visste om mej...

Jag fryser alltid
Utomhus som inomhus. Jag är alltid iskall om fingrar och tår. Även när jag tränar fryser jag.
Kall på utsidan men varm på insidan.


♥ Jag har en rosa mobil
Ja. Oväntat? Men ni visste det inte? En Sony Ericsson w595. Den firar ett år den 21 februari. Så om nästan exakt ett år får jag en ny mobil för samma pris som innan. Hm. Jag vill ha en ny NU. Aja den funkar iof finfint. Men man vill ju alltid ha nytt !?

♥ Jag skriker när jag ser en spindel
Så jävla äckliga. USCH. Jag hatar dom. Jag skulle nog kunna skriva ett helt inlägg om hur hemska dom är. Det har faktiskt vart så att när jag duscha och skulle ta på mej handuken efter så satt det en rejäl spindel på insidan. jag skrek och sprang ut ur badrummet. naken. Sen om det är någon i mitt rum så kan jag inte sova.

♥ Jag vill ha ett fish eye objektiv
stavas det så? Aja. Ni vet vad jag menar hoppas jag. Ni som har en systemkamera iaf. Jag älskar att ta kort med så lite zoom som möjligt. Men tyvärr finns inget mindre än 18 mm på något av de objektiven jag och pappa har.

♥ Det är fel på dom flesta
Men inte på mej. Jag är 178 cm lång. So what? Det är inte mej det är fel på. Det är alla andra. Både Tyra Banks och Taylor Swift är precis lika långa som jag. Sen har jag hört om dom som är ännu längre än mej. Som tjej då. Det måste vara extremt jobbigt med klackskor.

♥ Jag älskar att sova
Inte att lägga mej på kvällen. Men att sova halva dagen. Jag älskar'T. Ända tills mamma väcker mej. Inte bra alls. På morgonen när jag ska till skolan börjar klockan gå kl 06.50. Jag är uppe 07.30. Så det här med att sova. Det är härligt.

♥ Det är många som tror att jag har hårförlängning
Nej. Det har jag inte. Många av dom som "har" lika långt hår som jag eller längre har hårförlängning. Och därför tror folk att jag har det. En kompis i handbollen som jag har känt i ett antal år frågade om jag hade hårförlängning. Hårförlängningar växer inte.

♥ Jag längtar till Branäs
Klart. Det blir ju extremt hemskt utan mickan mickis men jag ska nog klara mej med Fanny och alla andra. Om exakt 2 veckor är jag på väg hem. Sovandes. Eller så äter jag godis.

♥ Det blir svårt att komma på nr 10
Vad tror ni. kommer jag komma på något eller blir det tomt. Nej. Nu kom jag på nått.

♥ Jag börjar bli trött
Det är la bra. Då kanske jag somnar innan jag hinner vakna. Man blir ju rejält trött när man spelar match. Och när man kämpar som jag gör *host*.




Kommentarer
Postat av: Michaela

HAHA du kommer nog klara dej ;D <3

2010-02-01 @ 15:17:12

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0