Sälen ♥

Imorrn bär det av till Sälen. Härligt med 6-7 timmars lång bilresa, i all snö. Det är mindre snö där än hemma. Här är det ca 80 cm eller något ?
I vanliga fall (när vi är framme)
- WOW. Kolla all snö
Imorrn (när vi är framme)
- Vad lite snö det är :O

Min rosa mobil är sönder, det känns inte bra alls. Jag får ha pappas gamla, den är ju bättre än min gamla iaf.
Den ligger här bredvid mej. Helt död :(
Den höll i exakt 363 dagar, tror jag. Nästan ett år, Och på det året lyckades jag skicka över 15 700 sms och över 60 mms.



riktigt gammal men rätt fin bild faktiskt.






Kommentarer
Postat av: Emmelist

jättekul att du vill vara med :D ska sätta mig och välja ut finalisterna nu! ;)



var rätt många som ville vara med så tar en stund. :P

2010-02-21 @ 10:43:45
URL: http://emmelist.blogg.se/

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0