naa, sådär ?

eller vad tycker ni, jag är grymt arg på att jag inte kollade ut exakta pixlar innan ja gjorde den, o sen så passade den inte o ja orkade inte göra om, så nu är den väldigt suddig :( Sen är de några smådetaljer ja inte är riktigt nöjd med. Men So what?`Jag ska bara ha den ett tag, nästa år blir det ny igen! För er som inte vet så är det headern jag pratar om.
.
Jag har slutat 11.20 idag, riktigt skönt. Sen blir det stallet, hoppa barbacka idag ;)
.
söt bild från förrförra veckan eller något, utanför hemkunskapen. Jag mackan o Mickan! Jag såg ju rätt lycklig ut, även när någon kastade snö på oss :)

Kommentarer
Postat av: emelie hjelm ;-)

jag tycker din nya header är rikitgt fin! ♥

2010-12-16 @ 20:13:45
URL: http://emeliepunkt.bloggplatsen.se

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0