Lazy day

Egentligen har det inte hänt något kul alls idag. Jag har sprungit runt med min mjukisdress och ätit bullar, spelat spel och kollat på tv :)
Men imorrn, då smäller det, hehe. Då ska jag hitta på nått, jag tänkte va med bästa vännerna Michaela och Linnea. Nu sitter jag med 2 laptops framför mej, hehe. Jag pratar med Mickan och bloggar i den ena och i den andre kollar jag på tv3 play, Anna ankas assistent. JAg tycker så synd om dom som söker. Dom är ju så dumma allihop, vem vill jobba med henne egentligen? Jag hade aldrig klarat av hennes dialekt.
På fredag eller lördag ska jag troligtvis med Michaela till hennes båt på västkusten, om det blir fint väder. Annars blir det en sovaöverhelg med Mickan, nästan lika trevligt.
En shoppingdag med mickan för ett tag sen ♥



Kommentarer
Postat av: saaaaaaaaara XD

låter kul :D

2010-08-18 @ 11:50:03
URL: http://ddere.blogg.se/

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0