Vi börjar dagen med ett test/lista.

Hur bor du: villa
Brukar du komma i tid: OFC
Hur lång är du: Alldeles för lång. 179cm
Kan du laga mat: Om nudlar räknas ?
Vad jobbar du med/pluggar du: Grundskolan
Vad har du på dig just nu: Mjukisbrallor och stor T-shirt
Har du någon fobi: Ketchup och Spindlar
Hade du en bra kväll igår: Nja.
Vilket är ditt senaste inköp: Biljett te discot i fredags
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: Jaa
Vad hade du sönder senast: Jaao ? Jag vet inte.
Vem snackade du med senast: Pappa
Varm favoritdricka: O'boy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Mjölk eller vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: ?
När gjorde du senast något riktigt dumt: Igår
Saknar du någon just nu: Njaae.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Man ska ha fel om något jag vet är rätt, HAHAHA
Någon jag stör mig på: HAHAHHA. Det är väll taskigt att säga ?
Intressen: Hästar, Handboll, Bloggar och kompisar ♥
senaste person du kramade: Josefin
Senaste person du ringde: Julia
Senaste person som ringde dig: Linnea ♥
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Nån gång.
Längtar du till din nästa födelsedag: Klart. men det är ett tag kvar, 4 sep
Har rakat dina ben någon gång: HAHAHHA, jaa ?
Är du sugen på något nu: Godis vill jag alltid ha!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen
Använder du hudkräm: När jag kommer ihåg
Attraheras du av män med skägg: Nej
Micro-pop eller poppa själv: Micro är lättast
Brukar du baka: Ajemen. Negerbollar, Kladdkaka och Cupcakes
Röstade du i det senaste valet: Men precis, det gjorde jag ju verkligen
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ganska :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Lyssnar nu, Lily Allen; Fuck you. Min playlist
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nää
Vad tycker du är äckligt: Ketchup
Har du pengar på mobilen: Obegränsat

Idag har jag studiedag och är därför ganska glad, men någonting jag inte är glad över är att min nya Frida-tidning inte har kommit till mej än. Den kommer till LANDET före !?


Kommentarer

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0