Svenska ist bajs.

Hejhej bloggen :D

idag har jag cyklat till och från handbollsträningen.
På vägen dit duggade det bara, så jag tog ingen jacka.
Men på vägen hem så spöregnade det verkligen.
Och det tar minst 25 minuter att cykla, och det slutade aldrig.
Sen höll jag och Disa på att ramla också, när vi skulle upp i en bakce så sticker det fram lite berg man måste cykla över,
Och min cykel är nog allergisk mot berg och grus.
Så det gick inte cykla där för cykeln typ gled bara iväg och ville liksom inte.
Och så var Disa precis bakom så vi ramlade nästan.
När jag väl var hemma så kunde jag vrida ur kläderna och hälla ut vatten uur skorna.
Efter det tog jag en varm dusch.
Jag har duschat 3 gånger idag xD

Men nu måste jag skriva klart svenskan.
Jag ska ju till skolan imorgon :/

God Natt ♥

Kommentarer

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0