Strepsils, papper och nässpray.

Det är ungefär det jag lever på, idag. När jag är sjuk.
Jag har ont i halsen, i öronen, jättesnuvig och har även ont i magen.
Men värst är nog att jag är så trött.
Jag har fått kommentarer om att jag inte skriver så mycket/ofta.
Men det är på grund av att jag är så trött och förkyld, som sagt.

Det enda jag gjort idag är väll att jag har ätit och legat i min säng med laptopen i knäet och chattat med Julia som också är sjuk.

Förresten, en grej jag glömt säga.
Om ni vill kontakta mej så kan ni adda min bloggmsn: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Hej det är inte riktiga uggs utan köpte dom på Skopunkten i Västerås :)

2009-09-15 @ 15:42:56
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0