Pictures :)

Hej :D

Nu har jag kommit hem från FCT matchen.
Efter 7 minuter gjorde FCT mål. Wiie ♥
Sen när det var ca 30 sekunder kvar så tänkte jag att jag skulle gå.
Men då gjorde dom andra j*vlarna mål :O
Och usch vad sura alla blev. Jaja. Allt kan inte alltid gå bra. Fast det brukar iof inte gå bra för FCT. Inte alls.
Jag tycker inte att dom är bra över huvud taget. Okej, dom är bättre än mej. Men det är inte så jättesvårt att vara.

Jag sitter på golvet med datan. Man kan ju undra varför jag sitter på just golvet.
Men det är för att Jag inte orkar sätta mej i sängen. Tror jag, haha.

Nu fick jag precis reda på att vi har match på Tisdag. Jippie ♥

Här är lite bilder från Tjejkvällen




Jag tänkte lägga in vad jag hade köpt på Trolldagar också. Men blogg.se vill inte sammarbeta idag :(





Kommentarer
Postat av: Mickan :)

dagen måste göras om :D<3

2009-09-27 @ 21:19:17

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0