Jag glömde en sak.

Hej igen.
Jag glömde en grej jag skulle skrivit förut.
Idag i skolan på tekniken, första gången.
Så hade vi (jätte)kul nästan. Vi skulle bygga broar, och vi fick bara använda smala brädor, riktigt tunna var dom också.
Så jag och Mickis började bygga våran bro mella 2 bänkar.
Vi var såklart klara först, och använde bara 3 brädor/pinnar.
Sen sprang vi nästan fram till läraren och frågade om det var MVG.
Han sa att han ger inga betyg förrän i 8:an.
Då sa vi att vi kunde väll låtsas att det var MVG.
Han sa att det var okej och skrattade.
Vi har klart sämsta humorn jag och Mickis.
Efter det när vi bläddrade runt i boken så såg vi en bild som liknade en sak när man vände den upp-och-ner.
Då skulle vi visa den för Ola, som inte kollade direkt så läraren hann se den och kollade bara konstigt på oss.
Han tror nog vi var drogade eller något.
Sen skrattade vi hela lektionen.
Efter det så pratade han om design och "blabla" och så sa han att design ska vara trevligt att se på.
Och så tog han fram en skruvmejsel och sa att den inte var så trevlig.
Då frågade han om vi visste något som vaqr trevligt att se på.
Dirket ropade jag rakt ut:
- JAG, är trevlig att se på.
Och alla tittadde på mej och skrattade.
Sen blev det värre och värre, jag sa även att om mejseln var rosa hade den varit mycket trevligare att se på.
Sen skulle jag lukta på lim också.

Så ser en nästan vanlig dag ut för mej i skolan, nästan.

Nu ska jag kolla på tvn, Hej då ♥

Kommentarer
Postat av: Michaela!

HAHHA!, vi va faan drogade ju ;D.

Bilden var ju verkligen BÄST, om ni inte fattar vad det var, så kan man säga att det finns på killar xD hahahahhaha. Och läraren började skratta ;O, vilket var ganska pinsamt, han tycker säkert att jag och carro kräver massa uppmärksamhet på lektionen, och att vi tycker sånt är kul som var på bilden xD BAJS!, tänk ifall han säger det till våra lärare!?, kanske bara möter dom och så säger han bara det :P hahhahahahaha<3

2009-09-07 @ 20:07:09
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

GRATTIS till en ny design : )

Adda min MSN (adress ovan) så ordnar vi med dig design så fort du kan : ) Jag är inne hela kvällen : )

2009-09-07 @ 21:44:53
URL: http://lindablom.se

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0