JAG FYLLER ÅR :D

Förlåt för att jag inte har uppdtaerat.
Men det är för att jag har haft så kul hela dagen.
Bortsett från att dom sjöng för mej i skolan 5(?) gånger.
Först på engelska på engelskalektionen, sen på spanska på spanskalektionen.
Och 3 gånger i matsalen på svenska, så jävla pinsamt. Alla var ju där liksom.
Och så hade dom sagt till dom andra klasserna att dom också skulle ställa sig upp.
Så jag ställde mig också upp och låtsades att någon annan fyllde år.

Men nu ska jag äta kladdkaka.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: JULIA

GRATTIS SÖT :D<3

2009-09-04 @ 22:27:39
URL: http://shutyourlips.blogg.se/
Postat av: Michaela!

Grattis min fjooortiiizz carro :D<3

2009-09-04 @ 23:11:59

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0