Handboll ♥

Hej :D
Nu har jag precis kommit hem från handbollsträningen.
Vi hade verkligen superkul.
Det var ingen vanlig träning. Vi hade sammarbetsövningar för att alla ska lära känna varann bättre.
Först hade vi "fyra hörn"
Sen lekte vi en skitkul lek.
Vi släckte hela hallen. Sedan spridde alla ut sig. Alla blundade.
Sen sa tränaren till en som skulle börja leta efter alla och en som skulle vissla hela tiden.
Den som visslade skulle man ta allra sist. När man trodde att man hade hittat alla andra.
Vi gick in i väggar, ramlade,dom drog från båda hållen så man trodde att armarna skulle gå av oxå.
Ändå så himla kul ♥

Och tills nästa vecka ska alla ringa någon man inte brukar prata med och prata på :D

Imorgon är jag ledig.
För jag har redan gjort alla uppgifter, så då ska jag till fritidsgården om jag hinner.
Sedan ska jag cykla till träningen med Agnes, Disa, Ida, Amanda och Sofia ♥

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

Fin blogg, i vilket lag spelar du handboll då? Är en handbollstjej med! :) och är du 95:a tänkte då kanske vi har setts på något sammandrag? :)

2009-09-10 @ 17:01:51
URL: http://tovejonsson.blogg.se/

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0