Gummistövlar.

Nu är jag hemma från handbollen.
Det blev lite rörigt på vägen dit. För egentligen börjar träningen 19.00.
Men Johanna hade fått för sej att den började 18.30.
Så hon kom till mej 18.00 när jag satt och åt.
Då sa jag att handbollen börjar 19.00, men det kunde ju ha blivit någon ändring.
Så vi åkte ändå. Sen skulle vi hämta Sofia, och när vi kom dit stod hon inte där hon skulle.
Och hon har precis flyttat så vi visste inte vart hon bor.
Så då åkte vi utan henne.
När vi var framme där vi skulle träna så var träningen så klart 19.00, precis som jag trodde.
Så Sofia fick åka med sin pappa istället.

Men nu är jag iaf hemma.
Imorgon ska jag med klassen till Öresjö och leka några samarbetslekar. ♥
Då måste man nästan ha gummistövlar, och jag har inga, så jag fick låna min grannes.

Såhär kommer jag att se ut imorrn:


Kommentarer

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0