Gästbloggare Mickan!

Hej på er 'carroläsare' :)

Jag, carro och linnea har nu vaknat och gjort iordning oss. Fast.. carro sitter ju fortfarande i trosor och t-shirt, och undrar vad hon ska ha på sig! xD
Igår hade vi bestämt att vi skulle ha myskväll och se på film, fast dagen började med att vi åkte ner till stan (trolldagar) och skulle kolla runt lite, då vi träffade lite roligt folk också, även SVAMPBOB :D(L). Iaf, eftersom vi skulle hyra film, så gick vi till hemmakväll, fast han sa att vi var tvungna att ha legg, och vi bara, vi är inte så gammla! xD. Sen tröttnade vi att gå runt på stan och inte göra något, så vi åkte hem...
Och eftersom jag skulle se på the hills som började igår, åkte jag hem till mig. Men när det slutat så åkte jag hem till carro, då linnea och johanna redan var där, fast johanna skulle inte sova över.
Sen såg vi på filmen som hon hade hyrt ( dumpa honom ) , den var faktiskt ganska bra (Y)
Sen gjorde vi inte så mkt mer, johanna gick hem, och så var det bara jag, carro o linnea kvar :).
Sen kom jag och carro fram till att vi ville se på film, fast linnea var för trött så hon orkade inte se på en till film. Filmens namn kommer jag inte ihåg xD men jag kom ihåg att jag redan hade sett den, så vi såg ungefär halva filmen, sen blev vi också trötta :O....
Det var dagen igår, men idag ska vi på FCT match, dom möter nått konstigt lag. Så man är ju tvungen att kolla liksom :) haha
Ha det bra! :D<3

( gammal bild, bara så ni vet )

Kommentarer
Postat av: Mickan :)

:D<3

2009-09-27 @ 14:48:28

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0