Shopping ♥


Inne på Cubus med Becca och Julia
Jag: Pälsmössa
Becca: Fläta och vantar


På Indiska.
Jag: Pälsvantar
Becca:Mössa och vantar


Provar riktigt fula jackor på Vila. USCH


Becca trampar på Homer, Usch vad hemskt. Jag älskar Homer ju ♥ från Deischman sko (?)


Inne på Deischman sko, jag och julia provar klackar. Jag till vänster.


Wiie.
Min outfit nurå:
Rosett - Glitter
Linne - Ullared
Stickad tröja - GinaTricot
Klocka - Ullared
Väska - Adidas, Junkyard
Tights - Ullared
Strumpor - Lindex
Skor - Deichmann. Dock inte mina, haha ♥


Kommentarer
Postat av: DenDuVillVara. HAHHAHAHHAHA

Shit va pinsamma ni är.

Ni är också seriösa när ni tar bilderna.

2009-11-14 @ 00:54:09
Postat av: AGNEEEEES

Oh no! Inte döda homer :O

2009-11-15 @ 09:20:28
URL: http://agnush.blogg.se/

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0