Kamerabatteri på laddning

Hejhej alla :D

Idag har jag slutat skolan 11.45 efter att ha kollat på 2 filmer :)
Den första på NO:n - USCH. tråkig
Sen en på SO:n - Tecknad film om historia. Jippie. En kille hette Småsten HAHAHAH. Undra om man hette så då?

Jag hade tänkt lägga ut en outfitbild. Men alla kameror utan mobilkameran har inget batteri.
Både min digitalkamera och systemkamera ligger på laddning. Och pappas systemkamera har fullt minneskort, och jag orkar inte byta, fast mammas digitalkamera har batteri tror jag. Men jag vet inte vart den kamerasladden är, haha.

Så jag får vänta på min systemkamera och sen kommer en outfitbild. nu ska jag plugga.

Kommentarer
Postat av: Natalie:)

Skitsnygg blogg, tjejen:)

2009-11-05 @ 14:38:45
URL: http://lovelyminutes.blogg.se/
Postat av: JOLIN

sv: okej:)

jag har varit i skolan, sen åt jag hemma hos min kompis, så nu kom jag precis hem:D



jaa ellerhur:D hon är bäst ;)

2009-11-05 @ 16:41:41
URL: http://joolins.blogg.se/

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0