Fallens dagar börjar imorrn :D

Heej!
Imorgon är det fallens dagar :D
Ska dit med Nea, Ronja, Mickan (Mickis), Julia och Matilda.
Jag Nea och Matilda går dit vid 11.00. Undra hur jag ska orka gå upp så att jag hinner.
Jag brukar ju SOVA då. Men jag få väll rycka upp mej och helt enkelt orka.
Jag hinner nog blogga lite snabbt innan.
Annars kommer det mobilbloggning från stan :D
Undra vad jag ska ha på mej ba.
Det får jag kolla innan jag lägger mej.
Nu har jag fixat naglarna ännu coolare. Samma som förut fast med ett silverstreck i mellan färgerna.
Det blev ganska bra. Men nästa gång så vill jag ha färger som inte är så lika varandra så att det syns bättre.
God natt ♥

Kommentarer

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0