10 saker ni inte visste om mej...

1. Jag  är hos Linnea och jag har aldrig sovit över hos henne förut.

2. Jag är livrädd för Nattfjärilar.

3. Jag överlever inte utan godis.

4. Jag ÄLSKAR rosa ♥

5. Jag opch Nea älskar att spruta hårspray. Så häftigt, den tar aldrig slut.

6. Vi sprayar hårspray nu. Det blir så disigt så vi ser konstigt och det smakar weird i munnen.

7. Om någonting är konstigt så säger jag att det är töntigt eller kossigt.

8. Jag gillar inte kolsyra.

9. Förut på stan slösade jag 150 kr. Det gick fort ;o

10. Samma sak gjorde Linnea.

Pözz pözz.. Vi ska gå te ICA och köpa godis nuu ;D ♥

Kommentarer
Postat av: Jaha

hahahaha

2009-07-17 @ 21:23:22
Postat av: Mickan

Hahah din lilla rosa godismonster xD

2009-07-18 @ 21:42:33

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0