Lista

Den här listan har jag hittat hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

Senaste

Låt du hörde: 3 - Britney Spears
Film du såg: WildChild, tror jag

Mat du åt:Godis, om det är mat ?

Kram: Idaa

Puss: hm. Längesen, om nt kompispuss ?

Känslan: HAHA. va ?

Resa: Gotland, i somras :)

Glädje: Innan Nea somnade, för typ 5 minuter sen.

Dröm: Asso, jao du. Jag vet nt, HAHA.

Person du träffade: Nea

Personen du pratade i telefon med: Ida ♥

Personen du fick sms av: Fanny

Gången du åt 7-eleven korv: det har jag aldrig ätit, usch.

Gången du var utomhus: Förut, Jag skulle säga hej då till Ida, men hon var försvunnen.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

Saken du köpte: Nördglasögon, vita.

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Jul :)

Ska inte bli skoj att: hm ?

Sparar till: Jag vet faktiskt inte...

Pålägg som gäller: Smör

Önskar att jag var bättre på: Flirta ♥

Dagens dryck: Mjölk

Vad saknar du: Mathilda ♥

Tre band/artister: Black Eyed Peas, Eva Simons och Green day

Vad har du gjort idag: Jag har varit med Nea och Ida :)

Brukar du svära mycket: Nja, Om jag blir arg.

Hur tidigt stiger du upp: 07.30

På helgerna:13.00 :)

Vad ska du göra ikväll: Det har väll redan varit kväll ?`´

Hur många timmar sover du per natt: rätt många, 10 kanske ?

Vem är snyggast i världen: Jag. Nej. Inte riktigt, haha. Det finns många som är snyggare än mej.

Vad är det för veckodag: Lördag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Nu, I somras? Det var väll När vi var på stranden varje dag allihops.

Favoritplagg i garderoben just nu: Lackleggins

Längd: 179 cm :(

Vikt: ca 50 kg

Byter gärna garderob med: Kenza Zouiten

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok: Jag läser inte böcker

Mitt rum kan beskrivas som: Hello Kitty

Mig själv med tre ord (just nu): Varm, Glad och Trött.

Jag tränar: handboll :)

Jag ville bli när jag var liten: Känd, HAHA.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett fin header! =)

2009-12-20 @ 19:22:19
Postat av: Anonym

Fett fin header! =)

2009-12-20 @ 19:22:52
URL: http://baratora.blogg.se/
Postat av: Anonym

carro är söt(K)

2009-12-23 @ 15:48:04
URL: http://maartin.bloggplatsen.se/

Din kommentar skriver du här: ♥

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras inte)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0